Szanowni Państwo Mediatorzy,
Podlaskie Centrum Arbitrażu i Mediacji organizacje w dniu 4 marca 2020r. w siedzibie Izby Przemysłowo – Handlowej w Białymstoku bezpłatne szkolenie w ramach projektu: „Centrum Arbitrażu i Mediacji – Koordynator przy Konfederacji Lewiatan” – pt: „Wprowadzenie do Public Relations dla Mediatorów, czyli jak mówić o mediacji”.
Uważamy, że w obecnej rzeczywistości popularność mediacji jako alternatywnej formy rozwiązywania sporów zależy w dużej mierze od zarówno profesjonalizmu samego mediatora, jak również od jego umiejętności kreowania pozytywnego wizerunku mediatora. Dziś bowiem nie wystarcza być profesjonalistą w swoim fachu, ale trzeba także umieć wykorzystywać narzędzi i techniki z dziedziny Public Relations, by zbudować własną markę na niełatwym rynku mediacji w Polsce.
Dlatego niezmiernie istotne jest, aby umieć w sposób ciekawy i zarazem merytoryczny komunikować się ze stronami mediacji, umieć przekonać do skuteczności mediacji, być świadomym swojej wiedzy i predyspozycji. Wierzymy zatem, że proponowane przez Konfederację Lewiatan szkolenie wychodzi naprzeciw tym zagadnieniom i spełni Państwa oczekiwania.
Mamy gorącą nadzieję, że zaproszenie do uczestnictwa w niniejszym szkoleniu zostanie uwzględnione w Państwa kalendarzach i planach. Dzięki certyfikowanemu szkoleniu spełnią Państwo jeden ze standardów mediacji, jakim jest podnoszenie kwalifikacji i doskonalenie kompetencji mediatora.
Licząc na dalszą współpracę, pozostaję z poważaniem,
dr Bogdan Rogaski
Prezes PCAM
„WPROWADZENIE DO PUBLIC RELATIONS DLA MEDIATORÓW, CZYLI JAK MÓWIĆ O MEDIACJI”
Jak świadomie kreować wizerunek mediatora, osoby godnej zaufania, profesjonalnej i rzetelnej?
Rynek mediacji w Polsce rozwija się dynamicznie, wzrasta liczba mediatorów i spraw kierowanych do mediacji, powstają kolejne centra mediacji, coraz więcej osób i firm rozważając udział w mediacji, analizuje rynek w poszukiwaniu profesjonalnego, rzetelnego mediatora. Żyjemy w świecie komunikacji i mediów, który nieustannie się zmienia, w czasach, gdy znaczna część relacji pomiędzy ludźmi, także tych zawodowych, odbywa się poprzez social-media: nawiązywanie znajomości, wymianę poglądów, zdobywanie informacji, szukanie pracowników, kontakty biznesowe jak i wiele innych działań.
Biorąc udział w szkoleniu dowiesz się:
Co to jest Public Relations:
– techniki i narzędzia PR,
– komunikacja w PR,
– miejsce sieci i internetu w PR mediacji,
– PR w strategii organizacji w kontekście centrum mediacji.
Formularz danych indywidualnych uczestnika_04.03.2020
Formularz zgłoszeniowy_szkolenie superwizyjne_25-26.02.2020
Regulamin szkolenia Superwizja Mediacyjna